Странице

уторак, 11. децембар 2012.

Животот се дели на 4 дела: сакање, страдање, борба и победа. Тој што сака - страда; Тој што страда - се бори; а тој што се бори - победува!

Машкото : Срце затвори ги очите ♥
Женското : Ок ♥.
Машкото : Што гледаш ? ♥
Женското : Ништо ♥.
Машкото : Е таков е мојот живот кога сум без тебе. ♥.


 Понекогаш посакувам никогаш да не го сретнев, да не ја видев неговата насмевка, но знам дека тогаш мојот живот би бил празен!

 Ме сакаат и други, ти тоа го знаеш. Сакај ме и ти затоа што еден ден ќе се каеш. Верувај во љубовта моја затоа што еден ден може да биде и твоја!



 

2 коментара:

  1. Ова сведоштво го споделувам со партнерите кои се мачат во нивните односи бидејќи постои трајно решение. Мојот сопруг ме остави мене и нашите 2 деца за друга жена на 3 години. Се обидов да бидам силна само за моите деца, но не можев да ја контролирам болката што го мачеше моето срце. Бев повреден и збунет. Ми требаше помош, па направив истражување на интернет и наидов на веб-локација каде видов дека д-р Елен, која работи на магија, може да ти помогне да ги вратиш љубовниците. Ја контактирав и таа ми кажа посебна молитва и магии. На мое изненадување, по 2 дена мојот сопруг се врати дома. Така се собравме и имаше толку многу љубов, радост и мир во семејството. Можете исто така да стапите во контакт со д-р Елен, моќен асистент за решенија
    1) придобијте го вашето поранешно момче
    2) Соберете ги мажот и жената
    3) престанете да ги повторувате кошмарите
    4) Хербален лек за ХИВ и рак
    5) Моќен магичен прстен
    6) среќен шарм
    7) Кршење на опсесии
    8) Проблеми со породувањето и бременоста Контактирајте го преку EMAIL: ellenspellcaster@gmail.com Можете исто така да Whatsapp +2349074881619

    ОдговориИзбриши
  2. Mirë se vini në Ellen Magic Temple
    Aty ku pamundësia është shumë e mundshme. Ellen Temple është i njohur për natyrën e tij unike, ndershmërinë dhe integritetin. Ky tempull është më shumë se 35 vjeç dhe ne mbetemi të njëjtë.
    Whatsapp: (+2349074881619)
    Email: ellenspellcaster@gmail.com

    Shërbimet dhe çmimet tona janë si më poshtë:
    (1) Magji dashurie për të ribashkuar ish të dashurin. (450 €)
    (2) Drejtshkrim për të tërhequr të dashurin. (350 €)
    (3) Ritualet e famës. (695 €)
    (4) Magjitë e bukurisë. (750 €)
    (5) Magjia përfundimtare e shkatërrimit. (1057 €)
    (6) Magjitë për ndihmë financiare. (200 €)
    (7) magji për të ndaluar marinat e natës dhe netët pa gjumë. (365 €)
    (8) Zgjidhje për infertilitet / lindje / ngrohje stomaku / abort (1,250 €)
    (9) Magjia totale e lidhjes/besnikërisë bashkëshortore. (560 €)
    (10) Magjia e sundimit. (1000 €)
    (11) Magji për promovimin e zyrës. (920 €)
    (12) Magjitë për HIV. (shërimi në 72 orë) (8000 €)
    (13) Paketa e pacientëve me kancer (8,940 €)
    (14) Magjia më e fuqishme e mbrojtjes kundër çdo mallkimi, shpirti të keq ose syve të këqij (820 €)
    (15) Shpirti i Komandant Kirikas. (1000 €)
    (16) Parashikimet e Lotarisë me Numrat me Fat Demonic (më të fuqishmit). (425 €)
    (17) Magjitë e besnikërisë. (645 €)
    (18) Rituali i parandalimit, shmangies dhe reflektimit. (1000 €)
    (19) Heqja e bllokimeve. (630 €)
    (20) Jeto jetë të gjatë Rituali më i fuqishëm me Ellen dhe samtomi (i përhershëm). (12,000 €)
    (21) ABONIM RITUAL I PAKUFIZUAR Parashikime, Rituale. (18,000 €)
    (22) Një ritual fuqie dhe madhështie. (2300 €)
    (23) Magjitë e fuqishme të ndarjes. (568 €)
    (24) SPELLE TË FUQYSHME SEKSI/Jeta më e mirë seksuale shkon/Mos u mërzitni dhe në të njëjtën rutinë gjatë gjithë kohës. (455 €)
    (25) Paketa e magjive mbrojtëse të Odeshi (Pa depërtim plumbash) (5,000 €)

    Shërbimet tona janë shumë autentike, paguani dhe merrni atë që dëshironi. ASGJE E MIR ASGJE LEHTE. Lajme të mira dhe lumturi ju presin të gjithëve. Edhe një herë mirë se vini në Ellen Magic Temple
    Whatsapp: (+2349074881619)
    Email: ellenspellcaster@gmail.com

    ОдговориИзбриши